BETALINGSMIDLER

Vi accepterer følgende betalingsmidler:

Dankort

MasterCard

Visa

MobilePay

 

Kontrolcifre (Credit Card verifikation nummer (CVV))

Betaler du med kreditkort, vil du blive bedt om at indtaste kortets kontrolcifre. Du finder de tre kontrolcifre på bagsiden af dit kreditkort, oftest i højre side af kreditkortets bagside. Kontrolcifrene er nødvendige for at betalingen kan gennemføres og for at opretholde et højt sikkerhedsniveau. Der kan også være andre tilsvarende sikkerhedsforanstaltninger

 

Betalingsprocedure

Når din vare forlader vores lager for at blive leveret, vil din betaling blive trukket på den valgte betalingstjeneste.

 

Priser og levering

Alle de anførte priser for varer, leveringsomkostninger og andre omkostninger er inklusive skatter, moms og afgifter.

Omkostninger vedrørende levering, fragt eller porto kan variere og lægges til for hver bestilling.

 

Valuta

Priserne på webshoppen vises i den valuta der gælder for dit land. Din leveringsadresse afgør, hvilken valuta du bliver debiteret for.

Bemærk venligst, at ændringen af land hvortil leveringen skal ske, kan have indflydelse på pris og leveringsomkostninger.

Levering

Vi sender til:

Danmark
Sverige
England
Irland
Finland
Tyskland
 

Leveringsbetingelser

Varer vil blive leveret på leveringsadressen, der angives ved bestillingen. Vi leverer kun til privat- og virksomhedsadresser - ikke til postbokse.

Din vare vil blive leveret i ugedagene mandag til fredag. Tidspunktet for levering afhænger af, hvilken fragtmetode der benyttes.

Der skal kvitteres for varerne ved modtagelsen. Det behøver nødvendigvis ikke være dig der kvitterer. Personer på leveringsadressen (fx et familiemedlem, en ven, receptionist etc.) kan således kvittere for modtagelsen med bindende virkning for dig.

Vores fragtmand vil foretage mindst to leveringsforsøg. Ved hvert leveringsforsøg vil fragtmanden efterlade en kvittering, som informerer dig om detaljerne for næste leveringsforsøg og eventuel mulighed for selvafhentning. Fragtmanden vil typisk opbevare varen op til 7 dage før den sendes retur til os, som ikke-leveret. Bemærk venligst at vores fragtmand også kan levere varen til din nabo, hvis du har samtykket til det og hvis omstændighederne tillader det.

Bemærk venligst, at du bærer risikoen for varen efter leveringen. Ser emballagen ud til at være skadet, bør du afvise at modtage varen. Ønsker du at klage over eventuelle fejl og mangler skal du informere os om det, læs mere under "Mangelfulde varer og forkerte varer".

 

Følg din ordre

Du kan følge din ordre ved at benytte det track & trace link, du modtager i mailen med din kvittering og besked om at din ordre er på vej. Vær opmærksom på, at det kan tage op til 24 timer fra du modtog linket, til det er aktivt på transportørens hjemmeside.

Du kan også tjekke din ordrestatus og finde tracking-information her på sitet. Hvis du har en konto hos os, logger du blot ind og finder informationen under 'Ordrer'. Har du ikke en Masai konto, kan du benytte funktionen 'Tjek Ordre'.